Emocje już trochę opadły, a my zdążyliśmy ochłonąć po corocznych największych w Europie
targach produktów ekologicznych
BioFach i kosmetyki naturalnej
Vivaness w Norymberdze. Wrażeń nie brakowało, dlatego postanowiliśmy Wam trochę przybliżyć tych kilka ciekawostek związanych z naszymi producentami.W tym roku mogliśmy podziwiać zupełnie nową odsłonę marki
YOGI TEA®, najbardziej widoczne na pierwszy rzut oka jest nowe logo. Oczywiście nazwa się nie zmienia, ale kształt stał się bardziej opływowy, trochę przypominający odwrócony dach w stylu indyjskim lub turban.Nowa szata graficzna opakowań również nie pozwala przejść obojętnie obok stoiska YOGI TEA®. Teraz kolory się ożywiły, a marka stała się bardziej jednolita, opakowania są jednokolorowe, a napisane jasną czcionką nazwy w niektórych przypadkach się trochę zmieniły.Teraz herbata FOREVER YOUNG nazywa się WELLBEING, CALMING to inaczej RELAX, SWEET LEMON MATE SNACK TEA WITH GREEN TEA została skrócona do SWEET LEMON MATE, a SWEET MINT SNACK TEA WITH ASSAM to teraz po prostu SWEET MINT.W tym roku przedstawione zostały 3 herbaciane nowości;
CHRISTMAS TEA, która jest zupełnie nową mieszkanką ziół i przypraw, a nie jak do tej pory zestawem znanych już herbat,
FINEST SELECTION, czyli zestaw 9 znanych już smaków po 2 torebki, będący odpowiedzią na prośby klientów o stworzenie wyselekcjonowanego zestawu herbat w
różnych smakach w jednym opakowaniu. A nowość
CHOCO MINT / FRESH MIND zaprezentowana na tegorocznych targach została nagrodzona tytułem
BEST NEW PRODUCT BIOFACH 2015. Gratulujemy!Do nowości moglibyśmy również zaliczyć
puszkę na herbatę w wersji kolekcjonerskiej, która pomaga utrzymać aromat długo po otwarciu opakowania.Teraz z niecierpliwością oczekujemy aż nowości wejdą do sprzedaży!